Interim manager KCC 24-32 - Arnhem eo

Introductie

Onze klant, een grote hulpmiddelenleverancier,  is op zoek naar een interim manager voor 24 tot 32 uur. 

Organisatie

Hulpmiddelen leverancier, afdeling KCC

Functie

Je bent verantwoordelijk voor; Het creëren van een zo effectief en efficiënt mogelijke service en lever keten van goederen en diensten van leverancier tot klant. Doorontwikkeling van de afdeling, processen en de samenwerking met interne klant en andere werkmaatschappijen. Het vertalen van de bedrijfsdoelstellingen naar afdelingsdoelen in KPI’s en het behalen van deze KPI’s. Aansturing van de ondersteunende diensten en medewerkers klant contact centrum (KCC), operationele inkoop, werkvoorbereiding en planning. Het (door)ontwikkelen van de afdeling naar een professioneel ingerichte afdeling met kwalitatief kundige en gedreven mensen. Analyseren en optimaliseren van het service en lever proces in het KCC, operationele inkoop, werkvoorbereiding en planning. Opzetten en implementeren van integrale verbetertrajecten voor de gehele service en lever keten.   

Functie-eisen

Afgeronde hbo-opleiding (WO pre) bij voorkeur Supply Chain, Bedrijfskunde of Commercieel 3-10 jaar Supply Chain ervaring 2-5 jaar Management ervaring Analytisch Integraal denker Kritische persoonlijkheid Doortastend Innovatief Anticiperen Besluitvaardigheid Lange termijn denken/visie Netwerken Initiatiefrijk

Aanbod

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Freelance/ZZP   

Inlichtingen

 Joyce Schorren 0885059790

Log in en reageer Terug naar overzicht

E-mail WhatsApp