Interim manager KCC 24-32 - Arnhem eo
Introductie
Onze klant, een grote hulpmiddelenleverancier, is op zoek naar een interim manager voor 24 tot 32 uur.
Organisatie
Hulpmiddelen leverancier, afdeling KCC
Functie
Je bent verantwoordelijk voor;
Het creëren van een zo effectief en efficiënt mogelijke service en lever keten van goederen en diensten van leverancier tot klant.
Doorontwikkeling van de afdeling, processen en de samenwerking met interne klant en andere werkmaatschappijen.
Het vertalen van de bedrijfsdoelstellingen naar afdelingsdoelen in KPI’s en het behalen van deze KPI’s.
Aansturing van de ondersteunende diensten en medewerkers klant contact centrum (KCC), operationele inkoop, werkvoorbereiding en planning.
Het (door)ontwikkelen van de afdeling naar een professioneel ingerichte afdeling met kwalitatief kundige en gedreven mensen.
Analyseren en optimaliseren van het service en lever proces in het KCC, operationele inkoop, werkvoorbereiding en planning.
Opzetten en implementeren van integrale verbetertrajecten voor de gehele service en lever keten.
Functie-eisen
Afgeronde hbo-opleiding (WO pre) bij voorkeur Supply Chain, Bedrijfskunde of Commercieel
3-10 jaar Supply Chain ervaring
2-5 jaar Management ervaring
Analytisch
Integraal denker
Kritische persoonlijkheid
Doortastend
Innovatief
Anticiperen
Besluitvaardigheid
Lange termijn denken/visie
Netwerken
Initiatiefrijk
Aanbod
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Freelance/ZZP
Inlichtingen
Joyce Schorren 0885059790
Log in en reageer Terug naar overzicht